In uw account vindt u onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’ een overzicht van uw orders en de status hiervan.
In uw account vindt u onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’ een overzicht van uw orders en de status hiervan.
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode; iDEAL, Creditcard of AfterPay, duurt het maximaal vijf werkdagen voordat uw betaling bij ons is verwerkt. Tot die tijd staat het factuurbedrag nog open in uw account. Als u de betaling heeft voldaan met creditcard, dan kan het maximaal drie weken duren voordat uw betaling is verwerkt en zichtbaar is in uw account. Als uw bestelling is verzonden, is het bedrag wel van uw creditcard afgeschreven. Als u uw betaling volledig heeft voldaan met een of meerdere tegoedbonnen, dan is het factuurbedrag direct € 0,00.
Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (het deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Nadat u betaald heeft, duurt het 5 werkdagen voor wij uw betaling verwerkt hebben. Als u de betaling langer geleden heeft voldaan, dan verzoeken we u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in het contactformulier of bij de hand te houden wanneer u ons belt. Houd er rekening mee dat betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte factuuradres in uw account.
Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur printen. Ga in uw account naar het 'Mijn orders' en klik op het betreffende bestelnummer. Rechts bovenaan in het scherm vindt u de optie 'Bestelling printen'.
Codes van waardebonnen zijn te gebruiken voor alle artikelen in het assortiment. Tijdens het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om de code van uw waardebon in te voeren. De waarde van de bon wordt vervolgens automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag.
Neem voor betalingen vanuit het buitenland contact met ons op.
U kunt op één of meer van de volgende manieren betalen:
1. iDeal
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
2. Credit Card
U kunt uw creditcardgegevens invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren zowel MasterCard als Visa.
Creditcard functie is tijdelijk niet beschibaar.
3. AfterPay
U kunt bestellen en later betalen via AfterPay. Dit betekent dat AfterPay de betaling voor u en ons regelt. Kijk voor meer informatie op www.AfterPay.nl. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment bij het artikel op de site vermeld staan.
4. Direct overboeken per bank
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Let op in het geval van internet- of telebankieren. Voldoe uw betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als u meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt. Mocht u dit toch doen, vermeld dan als betalingskenmerk de verschillende bestelnummers.