Gratis bezorging vanaf €50,-
3 jaar garantie
Veilig & vertrouwd
Gratis bezorging vanaf €50,-

Garantie

Artikel defect?

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. LevaLeva is een webshop van Mol Furniture BV. Daarom is Mol Furniture BV te allen tijde het eerste aanspreekpunt en neemt de verantwoordelijkheid ten aanzien van de garantie op zich. Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Daarnaast kunt u voor vragen met betrekking tot een artikel het servicepunt raadplegen of de klantenservice van de fabrikant. De garantievoorwaarden vindt u meestal in de meegeleverde documentatie van de fabrikant. Indien niet aanwezig vraag ons ernaar.

Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt kunnen hier kosten voor in rekening gebracht.

Artikel defect bij ontvangst
Als uw artikel bij ontvangst defect blijkt te zijn, dient u contact op te nemen met ons. In overleg wordt er dan een passende oplossing gevonden.

Artikel defect na ontvangst
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al enige in uw bezit heeft dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Artikelen dienen hiervoor door u naar ons retourgestuurd te worden. Uitzondering hierop betreft banken en fauteuils. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Is dit het geval? Neem dan even contact met ons op.

Fabrieksgaranties

Voor alle artikelen in ons assortiment gelden, naast de garantie en conformiteitsregels uit de wet, fabrieksgaranties. Dat betekent dat u, naast de rechten behorende bij de garantie en conformiteitsregels uit de wet, recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en u vindt ze terug bij de productpagina’s onder “Levering & Garantie”. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact met ons opnemen.

Kosten voor reparatie

Als het defect niet binnen de garantiebepalingen valt, zoals val- stoot of waterschade, oneigenlijk gebruik of de door de fabrikant bepaalde garantietermijn, dan ontvangt u een prijsopgave. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie (tegen het aangegeven bedrag) of dat u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw artikel terugkrijgen met een eventuele rekening voor gemaakte kosten.