Gratis bezorging vanaf €50,-
3 jaar garantie
Veilig & vertrouwd
Gratis bezorging vanaf €50,-

Klantenservice

Meest gestelde vragen

Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen in onze winkel staat een levertijd aangegeven. Wanneer u een artikel zo spoedig mogelijk geleverd wilt hebben, neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om alles ook in één keer bij u te bezorgen. Het kan echter zijn dat uw producten verschillende levertijden kennen ; in dat geval kunnen de producten gefaseerd bezorgd worden. We proberen in dat geval contact met je op te nemen om te bespreken wat wenselijk is.

Volgen van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Onze bestellingen worden bezorgd door Transmission of Post.nl. Grotere meubelen als banken bezorgen we zelf met eigen transport of via een gespecialiseerde meubelbezorgdienst. Wanneer een bestelling wordt verzonden dan wordt dit van te voren aan u kenbaar gemaakt middels telefoon of email.

Buitenlands afleveradres

Het is mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Als u hier gebruik van wilt maken, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden en eventuele kosten.

Heb ik garantie?

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. LevaLeva is een webshop van Mol Furniture BV. Daarom is Mol Furniture BV te allen tijde het eerste aanspreekpunt en neemt de verantwoordelijkheid ten aanzien van de garantie op zich. Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Daarnaast kunt u voor vragen met betrekking tot een artikel het servicepunt raadplegen of de klantenservice van de fabrikant. De garantievoorwaarden vindt u meestal in de meegeleverde documentatie van de fabrikant. Indien niet aanwezig vraag ons ernaar.

Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt kunnen hier kosten voor in rekening gebracht.

Artikel defect bij ontvangst
Als uw artikel bij ontvangst defect blijkt te zijn, dient u contact op te nemen met ons. In overleg wordt er dan een passende oplossing gevonden.

Artikel defect na ontvangst
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al enige in uw bezit heeft dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Artikelen dienen hiervoor door u naar ons retourgestuurd te worden. Uitzondering hierop betreft banken en fauteuils. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Is dit het geval? Neem dan even contact met ons op.

Wat is jullie retourbeleid?

Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de veelgestelde vragen over garantie.

U kunt artikelen die u bij ons gekocht heeft binnen 14 dagen retourneren, mits deze in de standaard collectie zit. Speciale uitvoeringen op maat gemaakt voor u zijn niet te retourneren tenzij anders is afgesproken. Ook artikelen welke een levertijd kennen doordat ze besteld dienen te worden kunnen niet geretourneerd worden. Deze worden namelijk ook speciaal voor u besteld. Heeft u binnen 14 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht. 
De kosten voor het retourzenden van producten binnen de herroepingstermijn van 14 dagen zijn voor rekening van de koper.  Voor zover niet anders vermeld bij de producten. Klanten kunnen door middel van een melding bij LevaLeva een retourzending in gang zetten. Deze melding moet gedaan worden binnen de termijn van herroeping. Wanneer het gaat om transportschade verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 3 werkdagen na ontvangst van het artikel te melden. Artikelen die retour gezonden worden dienen in de originele verpakking aan de transporteur aangeboden te worden. Zo snel mogelijk en uiterlijk 14 dagen nadat u ons heeft laten weten gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, storten wij het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, terug. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat wij de retourzending hebben ontvangen, of u aan kunt tonen dat de retourzending onderweg is.Let op: dit kan alleen als je een Nederlandse consument bent. Mocht het product sporen van gebruik of beschadigingen vertonen, kunnen wij kosten in rekening brengen. Transportkosten van bedrijfsmatige of buitenlandse retouren vergoeden wij niet.

Hier ons retourenformulier

Retourzendingen dient u telefonisch aan te melden via 06 1586 6851,of per e-mail zodat wij weten dat uw artikel retour komt. Wanneer u het artikel verzonden heeft stellen we het op prijs als u ons een track en trace stuurt zodat we weten wanneer het artikel bij ons binnenkomt.

Recent bekeken